Lyrics

All I Want - Kodaline

s.so 2024. 9. 18. 13:49

All I want is nothing more

나는 이제 더 이상 바라는 게 없어

To hear you knocking at my door

네가 내 문을 두드리것 말고는

'Cause if I could see your face once more

네 얼굴을 한번이라도 더 볼 수 있다면

I could die as a happy man I'm sure

행복한 남자로 죽을 수 있을 것만 같아

 

When you said your last goodbye

네가 마지막으로 작별을 고했을때

I died a little bit inside

나 속으로 조금 죽어버렸어

I lay in tears in bed all night

매일 눈물로 밤을 지새워

Alone without you by my side

너 없이 홀로

 

But if you loved me

그런데 나를 사랑했다면

Why did you leave me

왜 나를 떠났어?

Take my body

날 데려가줘

Take my body

내 육신을 데려가줘

All I want is

내가 바라는 한 가지는

All I need is

내가 필요한 단 한 가지는

To find somebody

누군가를 찾는 일이야

I'll find somebody

누군가를 찾을 거야

 

Ooh oh

Ooh oh

Ooh oh

Ooh oh

 

'Cause you brought out the best of me

너는 내 가장 좋은 부분을 이끌어냈어

A part of me I'd never seen

나도 몰랐던 나의 모습을

You took my soul wiped it clean

너는 내 영혼을 꺼내서는 깨끗하게 닦아줬지

Our love was made for movie screens

우리의 사랑은 영화 같았어

 

But if you loved me

그런데 나를 사랑했다면

Why did you leave me

왜 나를 떠났어?

Take my body

날 데려가줘

Take my body

날 데려가

All I want is

내가 바라는 단 한 가지는

All I need is

내가 필요한 단 한 가지는

To find somebody

누군가를 찾는 거야

I'll find somebody

나는 찾을 거야

 

Ooh oh

Ooh oh

Ooh oh

Ooh oh

Ooh ah

Ooh oh

 

Ooh, if you loved me

아, 날 정말로 사랑했다면

Why did you leave me

왜 나를 떠났어

Take my body

날 데려가

Take my body

날 데려가줘

All I want is

내가 바라는 단 한 가지는

All I need is

내가 필요한 단 한 가지는

To find somebody

누군가를 찾는 거야

I'll find somebody

찾을 거야

 

Like you, ooh

너를 닮은 누군가를

'Lyrics' 카테고리의 다른 글

we made it. - David Hugo  (0) 2024.09.15
Seasons - Wave to Earth  (0) 2024.09.13
Everybody's Changing - Keane  (2) 2024.09.08
Creep - Radiohead  (1) 2024.09.08
la la la that's how it goes - dream edit  (1) 2024.08.31